თემა |
ჯგუფური სამუშაო |
სწავლების საფეხური |
მეორე კლასი |
მოსწავლეთა რაოდენობა |
14 |
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები |
· მოსწავლეებმა შეძლონ მსგავსი და საპირისპირო მნიშვნელობის სიტყვების სწორად დაკავშირება; · მოსწავლეებმა შეადგინონ წინადადებები სურათების მიხედვით; · მოსწავლეებმა შეძლონ სასვენი ნიშნების სწორად დასმა წინადადებებში; |
წინასწარი ცოდნა |
· მოსწავლეები იცნობენ სასვენ ნიშნებს; · მოსწავლეებს აქვთ წინადადებების შედგენის გამოცდილება; · მოსწავლეებმა იციან მსგავსი და საპირისპირო მნიშვნელობის სიტყვების მნიშვნელობა; |
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი |
· ჯგუფური მუშაობის წესების გაცნობა; · მოსწავლეები შეადგენენ წინადადებებს სურათების მიხედვით და პრეზენტაცია; · ტექსტის შესაბამისად სასვენი ნიშნების დასმა და პრეზენტაცია; · მსგავსი მნიშვნელობის სიტყვებისა და სურათების დაკავშირება; · საპირისპირო მნიშვნელობის სიტყვებისა და სურათების დაკავშირება; · შეჯამება და სიგელებით დაჯილდოება; |
გაკვეთილის თემისა და მიზნის შესაბამისობა ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნებთან |
ქართ. II. 3. მოსწავლეს შეუძლია აქტიური ლექსიკისა და ძირითადი ენობრივი ფორმების მეტყველებაში გამოყენება. ქართ. II. 11. მოსწავლეს შეუძლია მცირე მოცულობის ტექსტების დამოუკიდებლად შედგენა ნაცნობი ლექსიკის გამოყენებით. |
შეფასება |
განმავითარებელი, სიგელები; |
სასწავლო რესურსები |
ფორმატი, ფოტოები |