- დეტალები
- კატეგორია: გაკვეთილები
მე-5 კლასის მოსწავლეებმა შეასრულეს კოპლექსური დავალება და ერთ გაკვეთილზე შეძლეს გაეცოცხლებინათ შესანიშნავი მოთხრობა „მასპინძელი დათვი“. მოთხრობის სპექტაკლად დადგმის პროცესი იყო ძალიან საინტერესო და სახლისო როგორც მოსწავლებიისთვის ასევე ჩემთვის. ვფიქრობ ეს გაკვეთილი მუდამ დარჩება ჩვენს გულებში და არასდროს დაავიწყდებათ. ნაწარმოებების მსგავსი გაცოცხლება და როლურ თამაშებში გადმოტანა მოსწავლებისთვის უფრო მეტად საინტერესო და ეფექტიანია.
- დეტალები
- კატეგორია: გაკვეთილები
გაკვეთილის თემა |
ვულკანი |
სწავლების საფეხური |
მეორე კლასი |
მოსწავლეთა რაოდენობა |
20 |
გაკვეთილის გეგმისა და მიზნის შესაბამისობა ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნებთან |
ბუნ.II.9. მოსწავლეს შეუძლია გარემოსადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა; ბუნ.II.3. მოსწავლეს შეუძლია ადვილად დაკვირვებადი მოძრაობების აღწერა; |
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები |
|
წინასწარი ცოდნა |
|
შეფასების საგანი და პროცედურები |
|
რესურსები |
საინფორმაციო ვიდეო ვულკანზე, ვულკანის მაკეტი, სოდა ძმარი, კოვზი, დაფა, ცარცი, ფურცლები, ვულკანის გასაფერადებელი ილუსტრაციები, წიგნი. |
- დეტალები
- კატეგორია: გაკვეთილები
გაკვეთილის თემა |
მელიას კუდი მოწმედ - შეჯამება ქოჩორა - ახსნა |
სწავლების საფეხური |
მეორე კლასი |
მოსწავლეთა რაოდენობა |
16 |
გაკვეთილის გეგმისა და მიზნის შესაბამისობა ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნებთან |
ქართ.II.2. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს ნაცნობ თემაატიკაზე შექმნილი მცირე ზომის სხვადასხვა სახის ტექსტები და გამოხატოს თავისი დამოკიდებულება. ქართ.II.3. მოსწავლეს შეუძლია აქტიური ლექსიკისა და ძირითადი ენობრივი ფორმების მეტყველებაში გამოყენება; ქართ.II.8. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი/ წაკითხული ტექსტი ან ტექსტის ცალკეული ფრაგმენტი გარდაქმნას აზრობრივ ნახატად; |
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები |
|
წინასწარი ცოდნა |
|
შეფასების საგანი და პროცედურები |
|
რესურსები |
დაფა, ცარცი, მოსწავლეთა მომზადებული დახატული პერსონაჟები, სცენა თოჯინების თეატრისთვის, ქოჩორას ანიმაციური ვიდეო (წინასწარ მომზადებული მასწავლებლის მიერ), წიგნები. |
- დეტალები
- კატეგორია: გაკვეთილები
გაკვეთილის თემა |
შენც იზრდები და ვითარდები |
სწავლების საფეხური |
მეორე კლასი |
მოსწავლეთა რაოდენობა |
14 |
გაკვეთილის გეგმისა და მიზნის შესაბამისობა ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნებთან |
ბუნ.II.2. მოსწავლეს შეუძლია განიხილოს ზრდა, როგორც ცოცხალის თვისება; |
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები |
|
წინასწარი ცოდნა |
|
შეფასების საგანი და პროცედურები |
|
რესურსები |
დაფა, ცარცი, მოსწავლეთა მომზადებული პრეზენტაციები |
- დეტალები
- კატეგორია: გაკვეთილები
გაკვეთილის თემა |
ცხოველები იზრდებიან, ვითარდებიან |
სწავლების საფეხური |
მეორე კლასი |
მოსწავლეთა რაოდენობა |
14 |
გაკვეთილის გეგმისა და მიზნის შესაბამისობა ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნებთან |
ბუნ.II.1. მოსწავლეს შეუძლია მცენარის და ცხოველის სხეულის ძირითადი ნაწილების აღწერა; ბუნ.II.2. მოსწავლეს შეუძლია განიხილოს ზრდა, როგორც ცოცხალის თვისება; |
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები |
|
წინასწარი ცოდნა |
|
შეფასების საგანი და პროცედურები |
|
რესურსები |
დაფა, ცარცი, ფურცლები, პეპლის და ბაყაყის გასაფერადებელი ილუსტრაციები, წიგნი. |